gefeliciteerd - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Heleen Hoes - WaarBenJij.nu gefeliciteerd - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Heleen Hoes - WaarBenJij.nu

gefeliciteerd

Door: heleenhoes

Blijf op de hoogte en volg Heleen

07 Juli 2011 | Singapore, Singapore

Zonet niet op de tijd gelet. Althans niet op de goede tijd.
ik dacht dat ik nog 4 minuten had maar het was ier gewoon 4 uur.....
En ik moest nog iets belangrijks kwijt.
Mijn oudste zoon is namelijk jarig.
Dus....
Alexander, van HARTE gefeliciteerd met je verjaardag!!!!!xxxxxxxxxxxx

  • 07 Juli 2011 - 20:23

    Arie En Maddy:

    van ons ook van harte gefeliciteerd we blijven je volgen

  • 08 Juli 2011 - 08:25

    Esther:

    Je zal 24 (!) worden en dan zit je moeder gewoon alleen in het vliegtuig op weg naar AUSTRALIË! En dat terwijl ze gewoon slaapt in het vliegtuig, niet ziek is en in Singapore koffie drinkt, internet gebruikt, creditcards gebruikt en geld uit de muur haalt! Het klinkt echt helemaal SUPER!!! Volgens mij ben je als jarige dan gewoon hartstikke trots, als je er tijd voor hebt op die dag ;-)
    Ik vind het in ieder geval SUPER!!! Dikke welverdiende kus van mij!!!

  • 08 Juli 2011 - 19:14

    Jacqueline:

    Het is zo super om dit te lezen. Ik zit al met een smile van oor tot oor, moet je nagaan hoe trots jij op jezelf zult zijn. Stoer wijf!!! Geweldig. Hoop dat je nog meer de kans krijgt om te schrijven, want ik denk dat we nog autoritverslagen en buitenritverslagen te paard gaan krijgen. Ik sta nergens meer van te kijken. Dikke x

  • 08 Juli 2011 - 23:34

    Alex:

    Tja, ben ik het weer die jou onderschat. Ja, ik ga mij schamen. Moet net van anderen horen dat jij al aan het schrijven bent geslagen.
    Ik vind het geweldig wat je doet en ben blij te horen dat je geen last hebt gehad onderweg.
    Spreekkk je snel.

    @lex

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Singapore, Singapore

Heleen

Actief sinds 02 Juli 2011
Verslag gelezen: 99
Totaal aantal bezoekers 6889

Voorgaande reizen:

06 Juli 2011 - 04 Augustus 2011

Mijn eerste reis

07 Juli 2016 - 30 November -0001

tweede reis naar Australië 2016

Landen bezocht: