nog twee dagen..... - Reisverslag uit Dederang, Australië van Heleen Hoes - WaarBenJij.nu nog twee dagen..... - Reisverslag uit Dederang, Australië van Heleen Hoes - WaarBenJij.nu

nog twee dagen.....

Door: heleenhoes

Blijf op de hoogte en volg Heleen

02 Augustus 2011 | Australië, Dederang

De krokodillenfarm was indrukwekkend. ik heb een foto waarop ik een krokodil vasthoud....
We zijn een aantal dagen in Rockhampton gebleven en hebben er van alles beleefd.
Ik heb deze weken niet op een paard gezeten maar....ik heb een krokodil in mijn handen gehad, koala's geaaid, een slang !!!! ( een grote, dikke!!!) om mijn nek gehad, een lizzard op mijn schouder, een kangaroo gevoerd en krokodil gegeten.......Tjee en wat al niet meer?!!!!!!!!!
Ik heb duizenden kilometers gereisd binnen Australie en heb gekampeerd in ik weet niet meer hoeveel plaatsen. Ik ben op een "tropisch" eiland geweest, heb gesnorkeld en ga morgen nog even naar Kuala Lumpur ;-)
Bovendien heb ik een engels boek gelezen en de hele laatste Harry Potterfilm in het engels bekeken ( en begrepen).
Mensenlief, ik heb verhalen voor jaren denk ik en foto's voor een heel dik boek!
Woensdagmiddag vertrekt mijn vliegtuig om 15 uur uit Melbourne en donderdagochtend hoop ik om 05.55 uur op Schiphol te zijn ( en toch maak ik een reis van 23 uur).
Als ik thuis ben zal ik mijn verslag afronden. Nu ga ik straks mijn laatste avondmaaltijd hier nuttigen en dan zijn we van plan om om 07.00 in de ochtend hier te vertrekken.
Ik spreek jullie later weer ........
xxx

  • 02 Augustus 2011 - 08:34

    Marcel:

    ik hoop dat we wat lekkers eten :p

  • 02 Augustus 2011 - 08:45

    T. San:

    Wauw Heleen, wat een belevenissen.
    Jij bent het eerste half jaar niet uitgepraat denk ik.
    Geweldig allemaal.
    Een goede terugreis en tot horens.
    Groetjes van ons

  • 02 Augustus 2011 - 09:12

    Pieta:



    heel goede reis ,
    wat een belevenissen,ikben jaloers op je
    liefs Pieta

  • 02 Augustus 2011 - 10:59

    Pa:

    jij bent me daar een lef gooser geworden

    Wens je een goede reis en dikke kus ook voor de anderen
    pa

  • 02 Augustus 2011 - 11:42

    Esther:

    OOh Heleen, we kennen je niet meer terug straks!! Wat een belevenissen! Het zal wel voelen of je veel langer weggeweest bent. En het was al niet kort, vonden wij eigenlijk! Geweldig, ik verheug mij erop je straks te spreken! Kus! Esther

  • 02 Augustus 2011 - 14:17

    Joke:

    Heb je dit echt allemaal beleefd? Niet te geloven! Wat wil ik graag je verhalen horen en de foto's zien. Goede reis terug. Liefs

  • 02 Augustus 2011 - 14:32

    Aarnoud:

    Super wat je allemaal in die paar weken beleefd hebt. Je van te voren toch zelf ook niet durven dromen dat je zoveel verschillende dingen zou doen(en durven) denk ik. Stoer hoor. Geniet nog even van het laatste stukje en een goede thuisreis gewenst.

  • 02 Augustus 2011 - 14:58

    Lydia:

    Van al die 'beestachtige acties' van jou zou ik geloof ik alleen het krokodil eten je nadoen. Heel misschien koala aaien, maar veel verder zou ik niet komen hoor! Jeetje!

    De Harry Potterfilm moet bij mij nog wachten tot Steven weer terug is van zijn paar maanden werken in Slovenië (zucht). We hadden de hoop hem samen in Celje te bekijken, maar daar is niks van gekomen. Hij had het te druk met zijn werk en autorijden :-)

    Een hele goeie terugreis gewenst en doe ze de groeten daar in Kuala Lumpur ;-)

    Lydia

  • 02 Augustus 2011 - 14:59

    Lydia:

    O ja, Pieta.. Bent u echt jaloers op Heleen? Zou u dat nog wel willen doen? Brrrr....

  • 02 Augustus 2011 - 16:06

    Robert:

    En als je zin hebt kan je in Kuala Lumpur gewoon naar de Delifrance, lekker een paar uur shopen tijdens je overstap!

  • 02 Augustus 2011 - 18:30

    Will:

    hello heleen.

    wat heb je veel ervaringen opgedaan daar down under. wens je een goeie reis weer naar huis.
    de grt daar.
    Will

  • 02 Augustus 2011 - 19:32

    Tante Ger:

    Zo meisje het zit er dus bijna op.Net als iedereen ben ik heel benieuwd naar verh en foto,s
    Een hele goede reis.
    liefs t,Ger.
    ps kaart van het Bribie island kwam vandaag. bedankt.

  • 03 Augustus 2011 - 19:33

    Alex:

    Dat heb je als je SMSjes hebt, dan vergeet je aan paar dagen hier te kijken en voila, er staat weer een verhaal. Nog 8 uur en dan hoop ik je weer in het echt te zien en daar kijk ik inmiddels wel naar uit :-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Dederang

Heleen

Actief sinds 02 Juli 2011
Verslag gelezen: 97
Totaal aantal bezoekers 6890

Voorgaande reizen:

06 Juli 2011 - 04 Augustus 2011

Mijn eerste reis

07 Juli 2016 - 30 November -0001

tweede reis naar Australië 2016

Landen bezocht: