thuis - Reisverslag uit Heerjansdam, Nederland van Heleen Hoes - WaarBenJij.nu thuis - Reisverslag uit Heerjansdam, Nederland van Heleen Hoes - WaarBenJij.nu

thuis

Door: heleenhoes

Blijf op de hoogte en volg Heleen

04 September 2011 | Nederland, Heerjansdam

Tja,
vandaag is het 4 september en dat betekent dat ik alweer een maand thuis ben.
Ik ben bijgekomen van mijn jetlag. Daar had ik toch wel even last van hoor.
Ik had een prima terugreis. De overstap in Kuala Lumpur verliep, ondanks de korte tijd die ik er had, ook prima.
Marcel en Breanna brachten me's morgens vroeg naar het vliegveld van Melbourne. Daar leek het even mis te gaan. Niemand kon door de douane vanwege veiligheidsmaatregelen. Wat er aan de hand was zullen we wel nooit weten maar de ruimte voor de douane stroomde behoolijk vol. Net toen we bedachten dat het misschien wel erg lang zou gaan duren mochten de eerste mensen toch weer door het poortje. En laat ik nou bij de eerst groep horen.Zodoende was het wel een heel snel afscheid maar ging ik toch nog de lucht in op de afgesproken tijd.
De vlucht verliep prima. Ik had me voorgenomen om op dit stuk van de reis niet te gaan slapen omdat ik dat wilde doen op het volgende gedeelte van de reis aangezien ik om 06.00 in Amsterdam zou aankomen.
Dat wakker blijven lukte goed. In Kuala Lumpur even de benen gestrekt en van het toilet gebruik gemaakt ( ik had een beetje last van mijn darmen)en toen weer in een KLM vliegtuig en op weg naar huis.
Als je dan eenmaal zover bent dat je echt weer die kant op gaat krijg je toch wel het idee dat het dan ook maar moet gebeuren. Op naar huis dus!
Helaas had ik op dat laatste stuk wel moeite om te slapen. Uiteindelijk heb ik twee uur geslapen. ( Ik durfde geen pilletjes te nemen omdat mijn darmen toch wel wat vervelend deden).
Gelukkig had ik boeken en muziek bij me en bovendien kan je films bekijken en wat ik ook erg leuk vind, volgen waar je vliegt. Op een bepaald moment was ik al 6 uur wakker en had ik nog geen ontbijt gekregen. Het was waarschijnlijk nog te vroen ;-)
Uit eindelijk landde ik , na toch echt een prima vlucht, op 05.09 uur op schiphol. deze keer kwam ik zonder onderzoeken en zonder snuffelende honden door de douane .
en daar stonden Alex en Inge me op te wachten!! Geweldig.( en gelukkig hadden ze op internet gezien dat ik een uurtje eerder zou landen).
Hollandse koffie!!! en vertellen,vertellen,vertellen,vertellen......en daar ben ik eigenlijk nog niet mee gestopt!;-)

Ik heb een FANTASTISCHE vakantie gehad!!!!!!!!!
Heb een heerlijke tijd gehad met Marcel en Breanna en heb genoten van het reizen!!!
Ik denk dat ik deze site nog maar even laat bestaan....wie weet wat ik nog ga doen:-)

Lieve mensen, bedankt voor het "meereizen", ik vond dat erg gezellig!!

xx Heleen



  • 04 September 2011 - 12:41

    Lydia:

    Super joh!

    Ik verwachtte al dat je wel al bijna ongeveer nieuwe plannen was aan het maken :-)

  • 05 September 2011 - 12:21

    Arie En Maddy:

    Alex zeker rode oortjes en kleine oogjes

  • 07 September 2011 - 10:05

    Alex:

    Weer thuis..... Dat is duidelijk :-)
    En voor alle duidelijkheid, daar ben ik best blij mee !!

    Ik ook weer al heb ik voor mijn weekje Luxemburg een hele andere website :-)

    Het voornemen om dit te laten bestaan vind ik prima. Wie weet, mag ik wel een keer mee.....

    x

  • 11 September 2011 - 13:11

    Joke:

    Gelukkig heb ik life al veel gehoord. Nu in het natte Duitsland, na een nat Nederland, lees ik dit laatste deel. Maar als wij weer thuis zijn wil ik nog meer horen en vooral zien (foto's).

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Heerjansdam

Heleen

Actief sinds 02 Juli 2011
Verslag gelezen: 582
Totaal aantal bezoekers 6886

Voorgaande reizen:

06 Juli 2011 - 04 Augustus 2011

Mijn eerste reis

07 Juli 2016 - 30 November -0001

tweede reis naar Australië 2016

Landen bezocht: