winter - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Heleen Hoes - WaarBenJij.nu winter - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Heleen Hoes - WaarBenJij.nu

winter

Door: heleenhoes

Blijf op de hoogte en volg Heleen

09 Juli 2011 | Singapore, Singapore

Goedenmiddag allemaal.
na een hele lange dag gisteren is het vandaag een rustige dag.
Ik heb ook het tweede deel vande reis goed dorrstaan. Geen beroerdigheid en geen gemiste vlucht, niets van dat alles. Zelfs de drugshond wilde niet aan mijn tas snuffelen. Toen hij het uiteindelijk toch deed omdat zijn baas perse wilde dat hij het deed, was hij ook snel weer weg en mocht ik ook door de deur waar Marcel en Breanna al op mij stonden te wachten.
Na een bakje koffie met een ontbijt en daarna de pancakes van Macdonalds ( op verzoek van Breanna) gingen we op pad richting Dederang.
Hier werd ik hartelijk ontvangen en na de luch hebben Marcel en Breanna me het bedrijf laten zien. En terwijl Breanna druk aan het werk was met enorme machines reed ik bij Marcel achter op de quad door de austalische heuvels!!! De modder tot achter mijn oren en mijn armen stevig om zijjn middel gingen we de heuvels op en af dwarsw door modderpoelen en over het gras!! Nog geen paarde dus maar dit vind ik ook al lekker stoer hoor .
Na het eten en douchen had ik wat moeite om mijn ogen open te houden en daarom lag ik al om 9 uur in bed en werd zo'n elf uur later wakker van de wekker!!
Vandaag een rustige zaterdag . Vanavond ga ik samen met Marcel hutspot koken voor de hele familie...
Nu lekker op de bank met uitzich

  • 09 Juli 2011 - 07:46

    Esther:

    Hutspot..., mmm eigenlijk ook wel trek in! Dat krachtvoer heb je nodig als je straks op dat paard terecht komt natuurlijk! Of nu om nog bij te komen van de rit bij Marcel achterop..
    Had je de uien mee in je tas dat die drugshond niet wilde ruiken..;-)

  • 09 Juli 2011 - 09:22

    Jacq:

    Helemaal leuk om zo mee te lezen. En ja Esther ik zie dat paard ook helemaal gebeuren hoor.
    Nou eet smakelijk alvast, het is hier ook echt hutspopt weer.
    groetjes

  • 09 Juli 2011 - 17:59

    Lydia:

    Stoer!!!

  • 10 Juli 2011 - 20:34

    Alex:

    Echt blij dat ik er niet bij ben.
    Klinkt als beroerd wat je daar meemaakt.

    SMS gekregen?

    Veel plezier lieverd !

  • 10 Juli 2011 - 20:34

    Alex:

    PS. Even je verblijfplaats aanpassen op de waarbenjij.nu site.
    Je bent nog in Singapore..........

  • 11 Juli 2011 - 07:57

    Aarnoud:

    He zussie, dat je zo'n reis naar de andere kant van de wereld zou maken om naar je zoon en zijn vriendin te gaan had ik wel verwacht, maar dat je als een ecjte cowgirl door de Australische heuvels zou racen is toch wel verassend. Super hoor !!! we wachten in spanning af wat voor "gekke"dingen je nog meer gaat uithalen. Geniet ervan, we blijven je volgen. Misschien is parachutespringen nog wel leuk.....

  • 11 Juli 2011 - 12:37

    Marjan:

    Hoi Heleen,

    Het begin klinkt allemaal erg leuk. Heleen op een quad! Lijkt me best eng, ik ben pas bij Lars achter op z'n scooter geweest maar vond ik al eng!
    Geniet maar van dat prachtige land en je verdere belevenissen. Ik ben benieuwd!

    Groetjes Marjan

  • 12 Juli 2011 - 09:06

    Suzan Hoes:

    Goh Heleen, wat goed van jou, zo'n reis en het ging ook allemaal zo voorspoedig. We zijn in gedachten
    helemaal met je mee gereisd hoor.
    Geniet er maar lekker van en doe
    ze de groetjes van ons.
    Liefs,
    Koen en Sanne

  • 13 Juli 2011 - 11:10

    Pa Hoes:

    Ja Heleen het boeren leven is goed.
    Geniet maar lekker
    Gr Pa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Singapore, Singapore

Heleen

Actief sinds 02 Juli 2011
Verslag gelezen: 161
Totaal aantal bezoekers 6888

Voorgaande reizen:

06 Juli 2011 - 04 Augustus 2011

Mijn eerste reis

07 Juli 2016 - 30 November -0001

tweede reis naar Australië 2016

Landen bezocht: