het begin - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Heleen Hoes - WaarBenJij.nu het begin - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Heleen Hoes - WaarBenJij.nu

het begin

Door: heleenhoes

Blijf op de hoogte en volg Heleen

07 Juli 2011 | Singapore, Singapore

Nou , ben ik goed bezig of niet??
Amper op reis en al een bijdrage aanhet verslag!!
Het is bijna niet te geloven maar ik sta in Singapore een stukje te typen.
Heb inmiddels mijn eerste kop koffie met mijn creditcard betaald en alles werkt.
Ik voel me een vrouw van de wereld!!!!!
Ga straks eerst even kijken of ik ook ergens geld uit de muur kan halen voor een donut ofzo.
Mijn reis vetrliep voorspoedig. We begonnen met 25 minuten vertraging maar daar heb ik zelf niet zoveel last van gehad.
Ik kreeg een plaats helemaal achterin het toestel aan het raam maar werd na zo"n 20 minuten verplaatst naar halverwege het toestel. Aan het gangpad maar zonder stoel voor me. Mijn lange benen konden dus languit gedurende de reis.
Naast me zat een engels sprekende vrouw met aan het raam haar dochter van 13. Dat meisje heeft alleen maar geslapen. Ik weet niet wat ze haar hebben gegeven maar ze sliep al voor we weggingen en toen we landden werd ze pas echt wakker.
Ikzelf heb redelijk geslapen. Ondanks de turbulentie. Het viel wel mee denk ik maar ik had me voorgenomen om er niet wakker van te worden. Ik merkte het wel maar besloot om te blijven " sudderen".
Al met al een prima reis . Niet ziek geworden en geen zere benen.En nu dus op het vliegveld Singapore. Dit is een internet verbinding die zo weer wordt verbroken. dus ik ga dit stukje plaatsen voorsdat het weg is.
Lieve mensen, Ik doe het gewoon!!! Wauw!!! Nu op zoek naar een pinautomaat!!
Bedankt voo

  • 07 Juli 2011 - 10:11

    Lydia:

    Wow, zit daar zomaar even in Signapore! Heb vanmorgen maar even de laptop gepakt om te kijken of je al wat 'gepubliceerd' had. Ik verwachtte natuurlijk van niet, maar... Super hoor, we leven met je mee! En gefeliciteerd met je zoon!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Singapore, Singapore

Heleen

Actief sinds 02 Juli 2011
Verslag gelezen: 63
Totaal aantal bezoekers 6887

Voorgaande reizen:

06 Juli 2011 - 04 Augustus 2011

Mijn eerste reis

07 Juli 2016 - 30 November -0001

tweede reis naar Australië 2016

Landen bezocht: