koud en nat - Reisverslag uit Dederang, Australië van Heleen Hoes - WaarBenJij.nu koud en nat - Reisverslag uit Dederang, Australië van Heleen Hoes - WaarBenJij.nu

koud en nat

Door: heleenhoes

Blijf op de hoogte en volg Heleen

13 Juli 2011 | Australië, Dederang

Lieve allemaal,
even een klein stukje want het internet is " bijna op".
Ik hoop dat nu wel de hele tekst geplaatst wordt want ik mis steeds het eind.
Het is hier koud en nat maar ik vermaak me prima. Vanmiddag hebben we de caravantrailer ( vouwwagen) uit geklapt en nagekeken. Het plan is om vrijdag op pad te gaan op zoek naar de zon en naar warmere temperaturen.
Dat gaat vast lukken. Dikke sokken en flanellen pyama mee en dan maar hopen dat we ze gaan uittrekken in plaats van aanhouden.
Ik heb al de nodige foto's gemaakt en hoop er nog vele te maken maar het is helaas niet mogelijk om ze vanuit hier te plaatsen .
daar moeten jullie nog even op wachten......
de foto waar Marcel en Breanna tot halverwege hun kuiten door het mestwater waden, de foto waar ik tot aan mijn enkels in de poep sta, de prachtige "vieuws" vanuit het huis, de kameleon die reuze pissebedden eet.....Later laat ik ze allemaal zien met de verhalen erbij ( en dat zijn er nu al veel en ik ben nog maar 1 week weg ;-)
Lieve mensen, ik ga mijn plaats afstaan aan een ander.
Hopelijk vinden we onderweg internetcafe's of zoiets zodat ik jullie van mijn volgende avonturen op de hoogte kan houden.
Liefs, Heleen
PS Alex, het mms bericht

  • 13 Juli 2011 - 08:57

    Alexxx:

    Hooi Kanjer, Klinkt helemaal als Heleen zoals die beroepentest het jaren geleden al bedacht had..... Had die dan toch gelijk.
    Buiten dat klinkt het geweldig :-))

    Ik ga maar een weekje vrij vragen voor als je terug bent.....

    GENIET !!!

    Alex

  • 13 Juli 2011 - 11:14

    Pa Hoes:

    Zou me maar bedenken Alex
    Mest ,Gier,Beddenpissers
    Je hebt nog drie weken

    Heelen voor jou een dikke kus
    ben ontzettend trots op je
    Pa

  • 13 Juli 2011 - 14:05

    Lydia:

    Robert vraagt of je al van die enorm lekkere Australische muffins hebt gegeten, enorme formaten, gevuld met vruchten, noten etc. Hij houdt helemaal niet zo van muffins, maar díe vindt hij geweldig!

    Succes met de 'caravantrailer' enne... je hebt toch wel je thermo-ondergoed meegenomen? :-)

  • 13 Juli 2011 - 15:01

    Esther:

    Waarom klinkt het zo leuk terwijl je eigenlijk allemaal vieze dingen verteld??
    Ik word steeds nieuwsgieriger!!
    Liefs van ons!

  • 13 Juli 2011 - 18:05

    Tante Ger:

    HOI Heleen
    Heb jij het even naar je zin.
    fijn om te lezen.Ik kijk uit naar het vervolg.
    liefs tante Ger

  • 14 Juli 2011 - 09:20

    Pieta:

    hallo Heleen

    Prachtig je verslagen,
    we smullen er van.
    groeten aan allemaal

    Pieta

  • 14 Juli 2011 - 21:07

    Lies:

    Klinkt allemaal leuk Heleen! Geniet er maar lekker van! xx

  • 15 Juli 2011 - 15:14

    T Will:

    Hoi Heleen,
    Wat geweldig dat je bent gaan kijken waar je zoon en schoondochter leven.
    Ik wens je nog een fijne tijd daar.
    grt Will.

  • 15 Juli 2011 - 17:41

    Pa:

    Heleen de Wieringer krant is er>
    Bewaar hem wel
    Kus

  • 15 Juli 2011 - 17:41

    Han:

    Hoi Heleen,

    Wat knap van je dat je dit allemaal onderneemt. Met de vouwwagen op pad zul je wel een heleboel zien en heel veel indrukken op doen. Hou je ook een dagboek bij zoals Joke in onze vakantie doet? Als je terug komt zal het moeilijk zijn om alles goed op een rijtje te zetten als je zo ontzettend veel indrukken opdoet. Geniet ervan. Het is gezellig op deze manier het één en ander te vernemen.
    Groetjes, Han.

  • 15 Juli 2011 - 17:49

    Joke:

    Wat had je nou eigenlijk in de poep te zoeken? Ga je daarvoor zover weg? Ik had je wel eens willen zien zitten achterop bij Marcel. Volgens mij heb je keihard gegild. Groetjes voor Marcel en Breanna en veel liefs
    Joke

  • 18 Juli 2011 - 17:41

    Jeannet:

    Geniet maar lekker hoor!!!! enne na de vakantie bakkie leut en wil ik alllllle verhalen horen!!!
    xxxx Jet en de rest

  • 18 Juli 2011 - 19:48

    Inge:

    Hahahah lekker in de poep

  • 21 Juli 2011 - 05:41

    Lydia:

    Ben behoorlijk benieuwd naar het vervolg, maar ja, geen internet in de buurt waarschijnlijk... Spannend!

    Je ziet, we blijven meeleven!

    Lydia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Dederang

Heleen

Actief sinds 02 Juli 2011
Verslag gelezen: 118
Totaal aantal bezoekers 6877

Voorgaande reizen:

06 Juli 2011 - 04 Augustus 2011

Mijn eerste reis

07 Juli 2016 - 30 November -0001

tweede reis naar Australië 2016

Landen bezocht: