Eindelijk.... - Reisverslag uit Heerjansdam, Nederland van Heleen Hoes - WaarBenJij.nu Eindelijk.... - Reisverslag uit Heerjansdam, Nederland van Heleen Hoes - WaarBenJij.nu

Eindelijk....

Door: heleenhoes

Blijf op de hoogte en volg Heleen

02 Juli 2011 | Nederland, Heerjansdam

Eindelijk is het vakantie. Heerlijk, na een druk schooljaar nu lekker bijkomen.
Eindelijk komt de reis naar Marcel ook heel dichtbij. Nog maar 4 nachtjes slapen.
Op verzoek (en dat was zeker geen verkeerd idee) heb ik dit dagboek aangemaakt.
Of het ook echt gevuld gaat worden weet ik niet. Ik heb geen idee of ik tijdens die vier weken Australië ook nog tijd en gelegenheid heb om stukjes te schrijven. Ik heb geen laptop bij me en ben dus erg afhankelijk van de plaatsen waar we komen.
Maar indien de gelegenheid zich voordoet zal ik wat van me laten horen.
Nu ga ik nog even de laatste zaken regelen en eens bekijken wat er in mijn koffer past en wat er dan weer uit moet vanwege mogelijk overgewicht ;-) Op zoek naar de dikke truien en bodywarmers dus.....

  • 02 Juli 2011 - 13:53

    Esther:

    Nog maar 4 nachtjes... Dat komt wel écht dichtbij! Ik hoop je voor die tijd nog wel even een afscheidszoen te komen geven hoor!

  • 03 Juli 2011 - 10:39

    Aarnoud:

    He zus, super voor je dat je naar Australie toe kan. Geweldige kans en goed dat je het doet. Ik wens je heel veel plezier daar, maar voor je vertrekt bellen we nog wel even !!!!
    Maar bij deze alvast heel veel plezier gewenst en de groeten aan Marcel van ons allen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Heerjansdam

Heleen

Actief sinds 02 Juli 2011
Verslag gelezen: 105
Totaal aantal bezoekers 6880

Voorgaande reizen:

06 Juli 2011 - 04 Augustus 2011

Mijn eerste reis

07 Juli 2016 - 30 November -0001

tweede reis naar Australië 2016

Landen bezocht: