Eindelijk.... - Reisverslag uit Heerjansdam, Nederland van Heleen Hoes - WaarBenJij.nu Eindelijk.... - Reisverslag uit Heerjansdam, Nederland van Heleen Hoes - WaarBenJij.nu

Eindelijk....

Door: heleenhoes

Blijf op de hoogte en volg Heleen

02 Juli 2011 | Nederland, Heerjansdam

Eindelijk is het vakantie. Heerlijk, na een druk schooljaar nu lekker bijkomen.
Eindelijk komt de reis naar Marcel ook heel dichtbij. Nog maar 4 nachtjes slapen.
Op verzoek (en dat was zeker geen verkeerd idee) heb ik dit dagboek aangemaakt.
Of het ook echt gevuld gaat worden weet ik niet. Ik heb geen idee of ik tijdens die vier weken Australië ook nog tijd en gelegenheid heb om stukjes te schrijven. Ik heb geen laptop bij me en ben dus erg afhankelijk van de plaatsen waar we komen.
Maar indien de gelegenheid zich voordoet zal ik wat van me laten horen.
Nu ga ik nog even de laatste zaken regelen en eens bekijken wat er in mijn koffer past en wat er dan weer uit moet vanwege mogelijk overgewicht ;-) Op zoek naar de dikke truien en bodywarmers dus.....

• 02 Juli 2011 - 13:53

Esther:

Nog maar 4 nachtjes... Dat komt wel écht dichtbij! Ik hoop je voor die tijd nog wel even een afscheidszoen te komen geven hoor!

• 03 Juli 2011 - 10:39

Aarnoud:

He zus, super voor je dat je naar Australie toe kan. Geweldige kans en goed dat je het doet. Ik wens je heel veel plezier daar, maar voor je vertrekt bellen we nog wel even !!!!
    Maar bij deze alvast heel veel plezier gewenst en de groeten aan Marcel van ons allen