nog 3 weken..... - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Heleen Hoes - WaarBenJij.nu nog 3 weken..... - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Heleen Hoes - WaarBenJij.nu

nog 3 weken.....

Blijf op de hoogte en volg Heleen

16 Juni 2016 | Nederland, Nederland

Dan is Alexander jarig, is voor mij de zomervakantie begonnen en hoop ik in het vliegtuig te zitten om een uurtje later te vertrekken naar Marcel en Breanna.
Dat is nog wel een beetje spannend nu aangezien ik niet helemaal gezond lijk maar ik vertrouw erop dat het allemaal goed komt. Ik ga zo eerst maar mijn visum aan vragen. De tickets zijn uiteraard geboekt, de paklijst heb ik van de week gemaakt maar dat visum moet nog even....
Ik heb er zin in en deze keer wordt het dubbele pret want Alex zal gezellig meegaan..joepiee!

  • 16 Juni 2016 - 21:28

    Esther :

    En wij gaan jullie dus gezellig volgen... digitaal.

  • 16 Juni 2016 - 21:30

    Tante Ger:

    Heleen.

    Ik zie uit naar de reis verslagen,en hoop dat jullie heel erg genieten
    Ik hoop dat het spanning is.
    Het komt vast goed,
    liefs van mij.

  • 17 Juni 2016 - 09:34

    Arend:

    Laat de verhalen maar komen ,ik ben er klaar voor!!!!!!!!!!!

  • 17 Juni 2016 - 14:14

    Suzan:

    Wat spannend. Ik ga je verslagen mooi volgen hoor. Leuk

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Heleen

Actief sinds 02 Juli 2011
Verslag gelezen: 61
Totaal aantal bezoekers 6893

Voorgaande reizen:

06 Juli 2011 - 04 Augustus 2011

Mijn eerste reis

07 Juli 2016 - 30 November -0001

tweede reis naar Australië 2016

Landen bezocht: