1 week later.........Wodonga - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Heleen Hoes - WaarBenJij.nu 1 week later.........Wodonga - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Heleen Hoes - WaarBenJij.nu

1 week later.........Wodonga

Blijf op de hoogte en volg Heleen

15 Juli 2016 | Nederland, Nederland

Vanmorgen met de zon op mijn rug ontbeten met gepocheerde eieren op toast.
Ik zit nu te priegelen op de tablet van Alex. Niet alles lukt dus ik hoop dat hetleesbaar blijft.
We hebben vorige week een goede reis gehad. Abu Dahbi is een mooi vliegveld om rond te lopen en te zitten kijken naar mensen. We hebben er onze benen gestrekt en een heerlijk broodje gegeten. Daarna naar de gate. We hadden geen omkijken naar onze koffers en hoefden ook niet in te checken. Alleen aan ons zelf denken dus en dat lukte goed.
Het tweede deel van de reis liep ook goed. Er was vaak en langere periodes turbulentie waardoor men niet van de plaats af mocht. Als het dan wel kon waren de gangpaden en de toiletten direct bezet doorkarren en passagiers.Dat was soms wel wat lastig. Helaas kreeg ikaan het e9ind van de reis last van reisziekte. Een beetje jammer maar we zijn evenzogoed in Melbourne aangekomen. De lange weg door de douane vanwege thee en medicijnen in de bagage..........en toen zat Marcel op ons te wachten. Heerlijk!!!
En toen was het tijd voor ontbijt.. een broodje voor de mannen en een kopje thee voor Heleen.
Inmiddels was ook in Melbourne de dag echt begonnen en zijn we in de auto gestapt en richting Wodonga gereden. Onderweg getankt en bij de Mac langs. Bijna thuis, reden we langs de kliniek van de dierenarts waar Breanna werkt. Zij was net nog aan het werk dus we zijn er even naar binnen gegaan en hebben haar begroet. Na deze dag heeft zij ook 5 weken vakantie dus extra leuk dat we nog even binnen konden kijken. Niet achter de schermen want daar werd volop gewerkt maar wel genoeg om een indruk te hebben van haar werkplek.
De volgende dagen hebben we Wodonga en Albury verkend. Leuke plaaten meter omheen mooie natuur.
We zijn bij Marcel zijn werk geweest en hebben er een burrito/chicito gegeten met zwarte rijst en allerlei andere lekkere ingrediënten. Heerlijk.

Het weer is gelukkig veel beter dan 5 jaar geleden. Toen we van de week naar Arnold's gingen,(dat is een prachtige groentenzaak waar ze vorige keer alleen groenten en fruit verkochten maar nu ook mooi vlees en vis) stond daar de moeder vanBreanna.Zei zij meteen dat het bij mijn vorige bezoek veel kouder en natter weer was! Dat klopt inderdaad.Gelukkig regent het nu maar af en toe en schijnt de zon ook regelmatig. Er is ook wel wind maar de temperatuur is stukken aangenamer dan toen. We lopen nog steeds in een winterjas en met een lange broek maar daar valt absoluut mee te leven ;-)
Morgen gaan we voor een paar dagen naar Sydney.

• 15 Juli 2016 - 07:24

Jeannetginaivansem:

Hi lieve luitjes
    Het klinkt als GENIETEN!!!
    En zo genieten wij n beetje mee.
    Grts daar en voor jullie n dikke knuffel
    Xxx

• 15 Juli 2016 - 09:07

Suzan Hoes:

Het reisverslag gelezen en het klinkt allemaal goed daar. Wat fijn dat het weer beter is. Geniet er maar lekker van. De groetjes aan de anderen.

• 15 Juli 2016 - 10:18

Joke Van Der Rijst:

Fijn wat te lezen van jullie. Ik moet veel aan je denken. Geniet er maar goed van. Gr. Aan allemaal. Dikke knuffel.

• 15 Juli 2016 - 10:31

Groeten aan allen en tot het volgende bericht
    Dikke knuffel uit Hippo

• 15 Juli 2016 - 10:31

Willem:

Leuk om van jullie te lezen! Hier is het zomer en lopen we ook in lange broek en jas!! Dus .....

• 15 Juli 2016 - 11:59

Lydia De Cock:

Zat al ongeduldig te wachten op het verslag... ;-)
    Geniet in Sidney!

• 15 Juli 2016 - 14:02

Tante Ger:

Fijn dat jullie het zo naar je zin hebben. En dat het weer zoveel beter is.Ik ga zo even naar je vader op bezoek. heel veel liefs voor jullie allemaal .Ger.

• 15 Juli 2016 - 18:52

Esther:

Hé dat leest prima hoor van het tablet van Alex!