vervolg op zomer - Reisverslag uit Rockhampton, Australië van Heleen Hoes - WaarBenJij.nu vervolg op zomer - Reisverslag uit Rockhampton, Australië van Heleen Hoes - WaarBenJij.nu

vervolg op zomer

Door: heleenhoes

Blijf op de hoogte en volg Heleen

22 Juli 2011 | Australië, Rockhampton

overmorgen dus naar de krokodillenfarm. Er ging iets fout waardoor het verslag is geplaatst zonder dat ik het wist maar ik ga gewoon even door.
Hopelijk wordt de hele tekst geplaatst want tot nu toe is steeds het laatst deeltje weggevallen.
Goed de plannen zijn er dus volop en het weer is goed. We hebben echt geen zin om terug te gan naar het koude Victoria maar goed...dat duurt nog even. Met Marcel zijn verjaardag willenwe daar eigenlijk weer zijn.
Afgelopen week zijn we twee nachtjes bij de vriendin van tante Ger geweest. Het kwam erg goed uit want de sleutel van de auto bleef vastzitten in het slot van de deur zodat er een " locksmith" aan te pas moest komen.
We werden erg hartelijk ontvangen en mochten een extra nachtje blijven slapen. Zodoende hadden we ook tijd om naar het strand te gaan. Ik heb dus "the pacific ocean" gezien en geroken. ( we hebben geen idee hoe wij in nederland die oceaan noemen).
Mensen ik heb zoveel te vertellen.....elke avond schrijf ik een beknopt verslag zodat ik het kan onthouden.
Gisteren bijvoorbeeld zagen we ananasvelden en enorme suikerrietvelden en aardbeivelden. Maar ook enorme termietbergen ......
Tja, de muffins heb ik nog niet geproefd maar de pie is echt heerlijk.En ik hoorde net dat we waarschijnlijk met marcel zijn verjaardag gaan eten in een echt australische pub....dat moet ik toch ook meegemaakt hebben.
Jullie merken wel dat het een beetje door elkaar gaat lopen....Het is zoveel...
Maar maak jullie geen zorgen , ik GENIET volop!!!
Breanna is een ontzettend lief en gezellig meisje en met ons drieen hebben we het erg goed.

Lieve mensen, jullie weten weer wat.
Een dikke knuffel voor allemaal!!!
En tot de volgende mogelijkheid

xxxxx

Heleen




  • 22 Juli 2011 - 06:45

    Esther:

    Het klinkt enorm leuk en indrukwekkend! Ik ben benieuwd naar de krokodillenfarm...

  • 22 Juli 2011 - 08:58

    Joke:

    Wat spannend! Krokodillen bij het ontbijt? Wat leuk dat jullie mooi weer hebben. Ik heb genoten van je verslag. Liefs voor alle drie.

  • 22 Juli 2011 - 09:08

    Pa:

    Fijn dat het goed klikt met elkaar
    Blijf genieten en zorg dat de krokodillen hun bek dicht houden
    Dikke kus voor alle drie
    (o)pa

  • 22 Juli 2011 - 09:09

    Pa:

    Leuk dat je bij Maatje H. bent geweest
    (o)pa

  • 22 Juli 2011 - 09:58

    Nicole:

    Hey Heleen,

    Wat leuk om je op deze manier een klein beetje te kunnen volgen! Fijn dat je zo geniet daar.


  • 22 Juli 2011 - 12:54

    Alex:

    Hoog kanjer!
    Geweldig om ge lezen dat jullie zo genieten. ik zal alvast tijd gaan inruilen voor de verhalen etc.
    De modder verruilen voor ananasvelden is een goede ruil.
    Fijn weer wat te kunnen lezen :-)

    X

  • 22 Juli 2011 - 17:44

    Willem:

    Hee zus, tjonge jonge wat een reis....wat een verhalen! In Friesland is veel te beleven, maar dit slaat alles! (hahaha) .......Lekker genieten, groeten en blijf schrijven! Dikke tuut!!!

  • 22 Juli 2011 - 19:53

    Tante Ger:

    hoi Heleen,M en B.
    Wat vind ik het leuk dat je bij M en J bent geweest Dat zal zij ook leuk gevonden hebben.Lieve luitjes geniet nog lekker even door.
    gr, t Ger.

  • 22 Juli 2011 - 20:52

    Ronald:

    Goed om te lezen dat je het naar je zin hebt. Nog heel veel plezier.

  • 23 Juli 2011 - 09:09

    Lydia:

    TE GEK!!!
    Lydia en Robert

  • 24 Juli 2011 - 21:47

    Will:

    Hoi heleen, m en b
    Wat een reis zeg. Het lijkt me geweldig allemaal.
    Wat leuk dat je bij Maatje was.
    Nog veel plezier.
    grtjes Will

  • 27 Juli 2011 - 12:49

    Jacqueline:

    Hoi Heleen, het is zo leuk om jullie te volgen. en wat ben je aan het genieten. nog heel veel plezier met z'n allen. groetjes x

  • 22 Juli 2016 - 21:43

    Joke Van Der Rijst:

    Heerlijk je belevenissen te lezen. Ik denk veel aan jullie. Gr. Aan A M B. Knuffel.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Rockhampton

Heleen

Actief sinds 02 Juli 2011
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 6871

Voorgaande reizen:

06 Juli 2011 - 04 Augustus 2011

Mijn eerste reis

07 Juli 2016 - 30 November -0001

tweede reis naar Australië 2016

Landen bezocht: