zomer - Reisverslag uit Rockhampton, Australië van Heleen Hoes - WaarBenJij.nu zomer - Reisverslag uit Rockhampton, Australië van Heleen Hoes - WaarBenJij.nu

zomer

Door: heleenhoes

Blijf op de hoogte en volg Heleen

22 Juli 2011 | Australië, Rockhampton

Lieve allemaal,
eindelijk weer even inernet.
Ik heb nog 25 minuten dus daar ga ik gebruik van maken!
We zijn vorige week zaterdag Victoria ontvlucht vanwege de kou en als ik de berichten goed begrijp is het in de tussentijd alleen maar kouder en natter geworden daar. Er valt zelfs sneeuw.
We zijn dus onderweg gegaan met als eerste doel, zon en warmte en als einddoel Cairns.
Wel , na Brisbaine waren de nachten niet meer koud en was de tent niet maar nat in de ochtend!
We hebben een prachtige reis gemaakt . gisteravond vroeg ik Marcel hoeveel kilometers we al gereden hebben en hij dacht toen ongeveer 2000 ( !!!!!!)
Prachtige landschappen heb ik voorbij zien komen. Mijn grote fotokaart heeft Marcel vanmorgen geleegd want die was echt al vol!!
Foto en film genoeg te bekijken dus als ik weer terug ben.
Vandaag zijn we om ongeveer 3 uur in Rockhampton gearriveerd en de man van de vvv heeft ons enthousiast verteld wat hier allemaal te doen en te bekijken is. Genoeg. We besloten om hier te blijven en niet meer door te reizen naar Cairns. Het weer is heerlijk en er is genoeg te beleven hier.
Zonet hebben we de tent aan de rand van de rivier opgezet. Een rivier met krokodillen dus is het advies om niet te dicht bij het water te komen.....!
Vanavond gaan we naar een rodeo of zoiets, morgen naar een eiland waar we zullen overnachten en de dag daarna naar een krokodillenfarm!

• 22 Juli 2011 - 07:02

HIER ALLES OKE
    VEEL LIEFS VOOR VOOR ALLEMAAL

• 23 Juli 2011 - 08:15

Jet:

klinkt goed allemaal zeg!! Geniet nog maar lekker hoor, zeker vd zon, want hie ris het koud en nat!!
    xxx